10 september reisdag naar Kiepersol

10 september 2022 - Hazyview, Zuid-Afrika

Voordat we naar ons nieuwe verblijf gaan, pakken we nog een stukje Panorama route die we gisteren overgeslagen hebben. In Graskop de George-lift nog mee. Een glazen lift die 51 meter naar beneden gaat waar we een wandeling door het inheemse Afro montane bos maken. De lift had wat pech dus ging er een monteur in het hokje boven de lift zitten om de begeleider in de lift te vertellen hoe hij de deuren moest sluiten. Met de hand dichtduwen dus, gelukkig kwamen we heel beneden. Een echte zen wandeling over hangbruggen en paden. Na een lunch bij de pannenkoeken keten van Harry’s pancakes door naar Kiepersol. Een plaatsje zo klein dat onze navigatie het niet kon vinden. Borden volgen dan maar en na eerst 6 km over onverharde weg gehobbeld te hebben en dan nog een stuk van 2 km door de middle of nowhere zijn we bij de Chestnut country lodge. Bovenop een berg uit het zwembad kijken naar de ondergaande zon, om 18u want vroeg donker hier.

Morgen om half 5 op voor onze eerste echte game-drive, zin in…